Wednesday, October 04, 2006

penangan alas gembira (joypad).

ni la aktiviti harian kitorg skang..
main pro evo sampai lenguh2 jari aku menekan.. bak kata pepatah,
"play till ur thumb bleed"

boleh kata semua same level la, sebab kalah mengalahkan satu same lain.. tp ikut hari gak, kalau dah datang nasib mng mmg menang je la hari tu. kire mcm kuota la kira. melayu mmg tak abes abes pasal kuota. haha..

gambar nih aku tangkap mase tgh tunggu giliran tgh nak lawan la nih. malam nih peqli menang no 1 , aku no 2 ,jawa 3, jali 4. hahaha mmg tak de rezeki la jali, rembat2 tak masuk.
tak pe esok masih ade.
k la, esok kelas kol 9 pagi.. chow dulu.
assalamualaikum..........

3 comments:

peqli said...

hahha aku lah juara piala tamplom kali nih

queen umah ketat said...

waalaikumsalam....

peqli said...

hahaa p mati aa "esok kelas kol 9 pagi"
haram ko tak g pon