Tuesday, October 10, 2006

pathetic

kebosanan tahap maksima. besok mcq patho on git... haih... tapi kepala semak dengan hal-hal lain.. bnyk bende aku tak buat lagi ni.. garda card, pegi gym, (kemas bilik), hantar result exam, tulis kad raye, (hostage rescue) minyakkan rantai basikal karat tu... for instance.
tapi
at least
at least aku dah pasang harddisk baru kat laptop nih. harddisk yg lama tuh tak tau la ade sisa-sisa nyawa lagi ke tak. rasenye cam dah kiok. tgk je la camne nxt yr. malas nak dipedulikan. bak kata orang, habis madu sepah dibuang
selain itu juga, aku dah habis install windows ngn install other essential apps (winamp azureus yahoo msn avast etc etc) and transferred all my mp3s balik into this new harddisk
dengan itu, aku tutup entry kali ini, dengan meletakkan link utk playlist koleksi mp3 ku

2 comments:

fAraHnaDiaH said...

banyak glerhhhh!!!! tapi still tak ckup gak. Xde artis yang stat ngan 'z' la. aku ade. Ko nak? Ziana Zain tuhhh :D

peqli said...

total size = 10.3gb hahahaha.