Wednesday, August 30, 2006

azam taun baru

hmmm. nxt wk korg dah start kelas. aku nye pon dah nak start. so macam jawa aku pon nk buat azam taun baru. memandangkan ni adalah taun ketiga aku kat galway, dan aku ade lg 2 taun je lagi lepas taun ni, maka titik pertengahan ini adalah titik dimana aku harus berevolusi dan mematangkan diri dari segi mental, fizikal, spritual dan emosional.

azam taun baru aku:
  1. lebih mendekatkan diri dengan Allah
  2. nak study dengan lebih bersungguh-sungguh
  3. CARIK AWEKKKK!!!! (aku copy exactly dari comment jawa)
  4. nak jadi lebih organized. ngahaha
  5. takkan dinner dengan pringles unless betul2 gile baban penat
  6. jadi lebih berani dan confident. lebih2 lagi mase attachments
  7. lebih banyak bersenam
  8. lebih active. tp study comes first
  9. (any suggestions?... aku dah blurrr.. takkan nak letak kahwin kot. hahaha. takpun nak anak 4 orang ke.. mustahil? mane mungkin mustahil. kalau aku kahwin dapat kembar 4 ke, takpon amik anak angkat 4 ke.. takpun.. kahwin 4 and dapat 4 orang anak. hhahahaha)

kalo rajin suggest la pape supaya aku leh tambah lagi dalam list nih.. heh.

p/s : aku ade khamis, jumaat dan sabtu je lagi... arf

3 comments:

Unknown said...

hehe bagus2... plajar camnih yg kite nak... bersungguh2 merubah diri menjadi yg lebih baik... bagus2... smoga azam baru ko ni bukan sekadar tulisan di alam cyber jerr hehehehe...

oh yerr.. ko terlupe satu lagi azam...maybe ko bleh letak di tempat yg ke-3 ....CARIK AWEKKKK!!!! huahahhahahaah

Najib said...

bgs2, satu lagi, kalau bole makan banyak sket.
tu la cadangan aku.

fAraHnaDiaH said...

ko nak bersenam? elok la tu....selame ni dok bersenam jari je depan pc. kekekeke