Thursday, August 24, 2006

gentelan maut antara dada dan lutut....


hurmmm jam di dinding menunjukkan pukul 2.14 pg... aku bosan giler.. tak tau nak buat ape... nak tido malas( hehe tido pun malas??, kate bapak aku) nak tgk tv bosan... nak chatting pun takde org nak layan.. awek pun dh tido... kepala aku tgh serabut giler nih... tak sangka cuti nih rase kejap giler.. padehal dah 3 bulan dah.. giler betul cepat mase berlalu...tinggal seminggu lagi jer nak bersuka ria kat mesia nih... aduhai.. sedih sungguh rasenye...

azam baru... hehehe stiap kali start sem.. mesti ade jer azam baru..azam baru aku kali nih... aku nak rajin membaca... tak kisah la bace buku medic ker.. surat kabar ker.. blog orang ker... bace alquran ker... hadis2 ker... ape2 laa... janji baca... biler byk bace tambah ilmu pengetahuan... nih azam baru aku... tp harap2 aku dpt laksanakan la azam nih... takmo la sebarang cakap jer kan....

skang nih aku tgh pening ape nak buat dlm minggu terakhir nih... rase cam tak cukup mase jer nak buat byk mende... nak jumpe member sane sini... nak beli itu ini... nak pegi situ sini... pening2.... lagi satu aku pening pasal berat luggage... harap2 tak overweight.... byk betul nih barang nak bawak heheheh...

skang nih kat radio kerr tv kerr paper ker... asik citer pasal siti kawin jer.. bosan betul... ade yg tak puas ati.. ade yg happy... dah2 la tuh... nih la masalah bangsa kite... terlalu khayal dgn hiburan... suke sgt mende2 camnih... tp byk lagi mende yg patut bangsa kite amik tau skang nih... soal perpaduan... soal pelajaran... soal agama...dan macam2 lagi yg penting...

dah laa... sekian saje entry aku kali nih... heheheh

2 comments:

peqli said...

mulai ari ni aku ade 7 ari je lg. haihhh

najib said...

betul tu sokong2..