Saturday, May 27, 2006

A typical weekend in rumah ketat (from my POV)

1000
usually it will be me or jawa to wake up first. selalunye aku lepak depan komp and check my inbox, or pegi kat malaysian society nye homepage and check the shoutbox.. or masuk the forum, eventhough lately forum agak quiet....

around 1150
aku akan kacau bilik najib dengan mengetuk pintu kuat2

1230
najib baru bangun.. and heads down to oven some french fries..

1400
aku pulak pakai oven, making lunch (breakfast = any snacks found in the room).. usually fish and fries. jali pon bangun.. kalau jali tak bangun pkl 2 jawabnye die bangun pkl 3

1800
aku ngan najib tengok the simpsons on rte2 or channel 4.. org yg bertugas utk memasak akan start masak..

1830
aku ngan najib struggle utk cari viewable tv programmes (630 banyak cite2 yg lame spt hollyoaks)

1900
tgk simpsons on sky1..
patut diorg dah abis masak dan tengah makan pada masa ini... selalu nye makan nasik dan 1 lauk ayam sahaja
(aku tak makan dengan diorg)

2100
buat dinner... fries.. (what else??)
TV

2300
main dota / cs dengan budak2 serata ireland dan uk

0000
najib dah mule tido

(0100)
najib akan tdo lambat on weekends. aku najib ngn jawa akan berkumpul dalam bilik jawa dan tengok friendster jawa.. kitorg suke tengok gambar2 orang dan memberi pandangan masing-masing..

0200
jawa tido

0300
jali tdo. aku pon tdo. kekadang aku tdo pukul 4 atau 5. jali kekadang tido pkl 8pg ari ahad

No comments: