Thursday, July 09, 2009

tengah agak kebosanan
aku tak buat pape lagi yg berfaedah since sampai ari tu
takat
beli wii
beli remote controlled speedboat (baru men sekali je)

tak pegi lagi SPA/MoH/MMC/mara
malas
jimi yg memula semangat nk pegi this week sekarang dah dalam keadaan yg kebingungan

ktorg balik lambat sbb konvo lambat, so bebudak ucd etc sume dah report in, so cam sume tempat diorg dah apply so agak pointless la kalau ktorg apply skrg sbb myb dpt kuala pilah ke tawau ke etc etc moya ukah etc bario etc gua musang etc...

ntah la. fareez (budak ucd jasin batch aku) dah kena pegi induction program kat lumut in 2wks time kot. hahaha. jawabnye keje before puasa la kot. (aku rase aaaaa). biarlah aku menikmati bulan puasa dan raya sepuas-puasnya before aku start phase keje. aih. but jimi kate bile start induction program etc tu dah start masuk gaji dah. hmmmmmm. kire dah boleh aa nk apply loan kete ke ape ke.

weekend ni, ade kawan aku kawen kat seremban. yg seremban tu taktau la aku. nk g ke tak. leceh. jauh. haih. penuh dengan komplikasi.

nxt wk lak match man u. malangnye kitorg tiket termurah je la.

minggu pastu lak kawen aiyad-fatim ngn persandingan sabarullah-izzatul-balqis

pastu kawen zurita lak.


hmmmhmmm
papepun aku kena decide bile nk g laporkan diri nih.

1 comment:

Anonymous said...

chill2 dlu peqli..susah2 jer kejer nie..hahah