Friday, August 29, 2008

mari learn u all punye ABCs ngn abang peqli

A is for aku bosan
B is for bosan!!!
C is for cukup bosan la
D is for dammit bosan sungguh
E is for ey bosan la wei
F is for fairuz amatlah kebosanan
G is for gile babi la bosan
H is for haih, aku dilanda kebosanan
I is for ish, bosannye
J is for jeng jeng jeng... aku bosan...
K is for "kekekekeekeke," gelak peqli yg kebosanan
L is for laling laling, i bosan la
M is for memang, aku tau aku bosan sebab aku malas nk buat ape2
N is for namun begitu, aku berasa terlalu bosan utk berbuat ape2
O is for ooo ooo ooo ooo mengapa aku berasa bosan
P is for peqli bukannye tak berasa bosan
Q is for Q tak diperlukan untuk mengeja perkataan bosan
R is for Ridzwan berkata, "kenapa kau kebosanan peqli?"
S is for Seraya peqli menjawab, "aku bosan sebab aku takde bende nak buat la wei"
T is for tah aku dah takde idea sebab otak aku dah bosan buat bende ni
U is for uuu uuu uuu bosannye
V is for vosan la wei
X is for x penah rase x bosan camni
Y is for ye, obviously aku tgh bosan gile
Z is for zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

terima kasih kerna telah membuang masa yg berharga anda bersama peqli
sekian

1 comment:

freaky_slug@yahoo.com said...

hak hak hak...aku pun tengah bosan gak ni tp bile bace blog ko, aku gelak dan tak bosan lagi..hihihi