Wednesday, December 20, 2006

aku seketul ayam..

aku sampai ke rumah ketat dah lame dah.. tu pon pak bengal yg antar. sengal gak pak bengal ni, lame gile nak jumpe rumah ni. sampai2 je nampak najib, die angkat aku masuk dalam. letak atas freezer. lame gak aku kat situ. semua buat tak tau jek. akhirnye jali gak yg angkat aku, asingkan aku dr member2 aku yg lain. die kate bdk lain bukan buat tak tau cume kali ni giliran die lak yg handle aku. kami diasingkan berdua2 dalam satu bekas. aku tak tau kenape pada mula nye, tp lps tu baru aku tau, sbb senang sket nak gune nnt. lps die dah asingkan, die angkat aku pastu letak aku kat bawah skali. bengang aku, kalau mcm nih, lambat lagi la giliran aku. ces. hampeh tol.

kurang dari 2 minggu kemudian......

aku nampak najib menjenguk2 kat dalam nih, pastu die senyum. tak sangka aku pun gembira bile nampak die. akhirnye sampai gak giliran aku. aku dgn geng aku bersorak gembira.

No comments: