Friday, December 14, 2007

the golden compass

hmmmm
bagi aku... taklah sehebat gimmick yg dibuat
takde umph/edge
n agak kebudak2an utk aku
n aku benci budak2 kecik poyo yg rasa bagus
hahahhaha
n demon2 tu pun cam bodo2 je
except lord azrael nye la. macho macho.

pastu rambut nicole kidman tak lawa laa... aiseh. demon die pun huduh. huduh macam datuk k. k?

all in all... quite disappointing la
aku kasi C la. Big Fat C


IMDB
User Rating: 6.7/10 (9,015 votes)

Yahoo Movies
The Critics: B- 14 reviews
Yahoo! Users: C+

Rotten Tomatoes
43%
Reviews Counted: 162
Fresh: 70 Rotten: 92
Average Rating: 5.6/10


BOOOOOOOOOO

p/s : kalau aku ade demon sendiri, = silver dragon la
najib aku kasi kambing gurun
jali dapat kutu babi
kebar dapat kodok pisang a

1 comment:

Anonymous said...

wohooooo, salam raya dari roma.