Friday, November 17, 2006

pencerahan agung...


pencerahan agung
haihhhh, semalam aku susah nak tidur lagi, otak bergerak pantas. pastu aku terbau bauan pelik mase berbaringan di dalam duvet. pandang kiri pandang kanan, aku sorang je kat sini. mane dtgnye bau nih? walaupun yakin dan pasti bau apekah itu dan dari mane asalnye, tapi takut nak dinyatakan dgn jelas apekah bau itu, lalu muncullah segala macam alasan demi alasan untuk menerangkan kepada diri sendiri. hendak menuduh takut tersinggung. jadi akhirnya berdiam diri sahaja. tapi bukan ke lebih mudah untuk aku keluarkan je kepala dari dlm duvet nih? bernafas udara segar?susah sgt ke? pening pale.hmm, nampaknyer persoalan yg pasti skang adalah mampukah kita mengeluarkan kepala dari dlm duvet atau terus menikmati bauan pelik sambil tersenyum sendirian..


ps: eh, ade bau ker?
Disclaimer:kepoyoan gambar diatas takde kene mengene dgn cerita nih. sori la nasrul, bole jadi superman la ko. hahahaahaha aku tgh bosan skang, jd ape aku buat tak dikire.

No comments: